Verplaatst> Moderator / Beheerder gezocht voor dit Forum

Hier kun je allerlei vragen stellen aan gebruikers of gewoon en gezellige babbel starten
Plaats reactie
SchraleKale
Site Admin
Berichten: 20
Lid geworden op: 25-08-2011 22:09

Verplaatst> Moderator / Beheerder gezocht voor dit Forum

Bericht door SchraleKale » 09-03-2012 19:12

Oorspronkelijke bericht geplaatst door Ben

Wegens dreigende vervuiling van het CM forum zoek ik iemand die dit forum wil modereren en schoonhouden.
Aangezien ik, als starter van het forum, geen CM meer bezit heb ik het beheer al een tijd geleden overgedragen aan ThijsV.
Maar ik zie dat er de laatste tijd heel veel nieuwe gebruikers aangemeld zijn, zo'n dikke 200, die komen uit bijv Yemen, Burkina Faso, en weet ik al waar niet meer vandaan. ook verschijnen er af en toe topics / posts die helemaal NIETS met motoren te maken hebben.
Om dit forum verder telaten bestaan en te vrijwaren van dit soort "misbruik" zoek ik dus iemand die dit in de gaten wil houden, en actie wil ondernemen om deze gebruikers te verwijderen / verbannen en de topics schoon te houden.
Als je hier wat voor voelt en er de tijd voor hebt stuur me dan even een mailtje of een berichtje via het forum.
Je mag ook hier in dit topic een antwoord plaatsen, ik zal de notificatie hiervoor aanzetten.
groeten Ben
.....

Er heeft zich gelukkig iemand aangemeld om het forum bij te houden en op te schonen.
Vincent (Nick = SchraleKale) gaat het forum onderhouden. Ik hoop dat dit het forum ook wat nieuw leven in zal blazen en wens hem heel veel plezier en succes met deze klus.
Groeten Ben
Bij sleutelen is de juiste volgorde: Kijken, Denken, Doen..

Plaats reactie