Even voorstellen:

Hier kun je even laten weten wie je bent .... wel zo leuk om te weten wie hier meedenken :-)
Plaats reactie
Elmar
CM-Rijder
Berichten: 2
Lid geworden op: 10-11-2014 18:43

Even voorstellen:

Bericht door Elmar » 10-11-2014 20:53

Mijn naam is Elmar en sinds een week heb ik de beschikking over een CM400 uit 1980 met nog geen 60.000 km op de teller.

Het is me opgevallen dat er niet veel leven meer in dit forum zit . . . . komt dat omdat de motoren het inmiddels allemaal af hebben laten weten, of gaat alles juist zo fantastisch dat er eigenlijk niets (meer) te melden valt? :D

Voorlopig ben ik gewoon rond aan het kijken voor algemene info, aangezien mijn 'nieuwe' fiets het vooralsnog prima doet.

Groet,
Elmar

Toto
CM-Rijder
Berichten: 114
Lid geworden op: 12-04-2008 12:14

Bericht door Toto » 12-11-2014 19:48

Hartelijk welkom op 't forum Elmar. Inderdaad, het is wel errug rustig op dit forum. In 't begin ging 't nog wel maar nu iedereen een beetje gesetteld is wordt er weinig meer gepost. Naar mijn idee zijn 't meer kijkers dan schrijvers. men rijdt uiteraard meestal probleemloos CM 400 dus valt er ook weinig te vertellen en de leden zijn waarschijnlijk dermate verspreid dat er van bijeenkomsten en/of gezamelijke toertjes ook weinig komt. Is er wat of weet je wat, deel 't ons mede. Gebleken is dat er bij probleempjes toch vaak wel gereageerd wordt.

Plaats reactie