Rondje Engeland

Plaats hier jou verhaal over je ervaringen met een CM400
Plaats reactie
ThijsV
Site Admin
Berichten: 83
Lid geworden op: 10-08-2009 12:50

Rondje Engeland

Bericht door ThijsV » 14-08-2011 17:34

Hoi allemaal,

Het bewijs dat m'n Cee-Emmetje nog tot veel in staat is, is afgelopen week in Zuid-Engeland geleverd. Met de boot naar Harwich gevaren, vrienden in Cambridge en London bezocht en in de overige dagen lekker rond gereden. Afdalingen en klimmen tot 16% geen probleem! Wel lekt er olie door de koppakking boven de 6500 toeren maar als hij niet harder dan 80 km/h loopt, is er niets aan de hand. De enige panne die ik gehad heb, was een gebroken koppelingskabel. Het bevestigingspalletje in het handvat brak plotseling af. Godzijdank ergens een nieuwe kabel kunnen vinden en met wat klussen aan de mantel, paste deze nog ook.

Afbeelding

Afbeelding

Het is een schitterende omgeving daar en voor een meerdaagse toertocht zeer aan te bevelen!

Groeten,
Thijs.
Ride The Lightning!
Mijn CM400T webpagina

Annelies
CM-Rijder
Berichten: 20
Lid geworden op: 29-03-2010 22:08

Rondje engeland

Bericht door Annelies » 09-12-2011 22:07

Wauw ik ben vet jalours!!
Dit was mijn eerste jaar motor rijden, en ook eerste jaar CM maar was echt Top, heb foto's geplaatst van de motor die nu uit elkaar ligt voor vertroeteling voordat hij de stalling in moet.

Dat lijkt mij ook heeeel gaaf eens te doen.
Goed gedaan~!

:)
Sinds de motorbeurs in Hardenberg ben ik de trotse bezitter van een CM 400, mijn eerste motor. Nu bezig met les, en hopen dat we snel los mogen!

Plaats reactie