cm400t 81 start niet :(

Stel hier je vragen aan andere forum gebruikers als je technische problemen hebt.
Plaats reactie
Sydjuh80
CM-Rijder
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-02-2014 11:54

cm400t 81 start niet :(

Bericht door Sydjuh80 » 19-02-2014 12:12

Hallo allen!!!!

Ten eerste complimenten voor dit mooie forum!
Heb me vandaag aangemeld omdat ik een issue heb met me cm en ik kom er niet meer uit....:(
Laaste paar weken lekker gereden en me motor liep als een tiet.
nu was ik gisteren an het rijden en viel het me op dat het starten via de start knop steeds minder werd. Voorheen was het starten en lopen zoals een honda het moet doen.
eenmaal thuis aangekomen d8 ik nog eens proberen toen deed ie helemaal niks meer.
jumpstart gemaakt op het start relais. Start wel maar de motor slaat soms aan maar sinds vannochtend helemaal niet meer..
voor de zekerheid wel een nieuwe rechtsebediening besteld want de oude was sowieso crap.knopjes eruit enz.
wat zou dit kunnen zijn? Massa? Relais? Accu? Deze is vrij nieuw.
Vind het zo raar. Sochtends lopen als een tiet en savonds helemaal niks meer....

edit: il heb de rechtse bediening opengehad en daar zat corrosie op de draden. Heel toevallig maakte ik op de draden achter de starterknop contact en toen starten de motor.
bougies schoongemaakt, killswitch gecontroleerd, en benzine zit er zat in om de DUH!! Momentjes te voorkomen :p
Broem broem

Sydjuh80
CM-Rijder
Berichten: 3
Lid geworden op: 19-02-2014 11:54

Bericht door Sydjuh80 » 21-02-2014 00:12

Opgelost slotje erop
Broem broem

Plaats reactie